کلاس‌های مدرسه اینورس از تیرماه در محل جدید آموزشگاه، در محدوده تجریش برگزار خواهد شد. محل جدید علاوه بر دسترسی راحت‌تر (ماشین شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی)، مکان مناسب‌تری جهت استراحت دانشجویان داشته و در محلی با ترافیک کمتر خواهد بود.
18:22
18:20

آخرین ورکشاپ هم به پایان رسید منتظر برنامه های بعدی ما باشید

18:19

جمع بندی 

در ورک شاپ به صورت تخصصی در خصوص روند تولید کاراکتر برای انیمیشن سه بعدی  توضیحات تکمیلی را ارایه داد 

در این کارگاه سه ساعته تلاش شد تا با طراحی همزمان یک کاراکتر با نرم افزار های maya و zbrush روند تولید یک انیمیشن سه بعدی تشریح شود 

توجه به نکات ریز اعم از زاویه ی  joint ها , rotate ها و riging و ... از مواردی است که یک انیماتور می بایست به آن توجه کند

18:10
18:06
18:03

استخوان های پلک نیز به همین ترتیب  درجه ی  rotate چشم باید با پلک همخوانی داشته باشد

17:56

در حقیقت روی پوست نیز باید joint قرار دهیم

17:46

چرا استفاده کردن از rotate در کار غلط است 
چون  محور های دیگر در rotate موثر است

17:43
17:42

بعد از اتمام کار با joint ، value اش را قفل کنید که به اشتباه value کم یا زیاد نشود

17:39
17:34

باید مراقب باشیم joint ها اشتباه به هم متصل نشوند 
مثلا اگر اشتباه کنیم کاراکتر وقتی می خندد دستش هم پایین و بالا می شود

17:18

سوال :
در خصوص حالات صورت 
این کارِ rigger هست یا مدل ساز ؟

جواب :
بستگی به پروژه دارد 
گاهی مورف های صورت را می سازد و گاهی نه

17:16

در حقیقت یک بار value ها را صفر کنید 
و بعد value ی جدید را add کنید

17:12
17:09

حرکت های چرخشی را با تفکیک چک کنید که اشتباه نشود

17:07

محور چرخش joint را باید چک کنید 
هر joint  باید به joint  دیگر اشاره کند

17:05

برای درست کردن مو ابزار هایی هستند که خود نرم افزارها دارند مثلhair در  maya 
اما می توانید از  pluggin ها هم استفاده کنید

17:03

برای انکه بتوانیم دفورمیشین بهتری داشته باشیم 
تعداد  joint های روی نقطه ی مورد حرکت را بیشتر می  کنیم

17:01
16:55

نحوه ی joint گذاری به تکنیک شما در کار بستگی دارد

16:53

تمرین :
یک پلان از یک فیلم را انتخاب و سعی کنید مدل سازی کنید
مخصوصا فیلم های هالیوودی که نور پردازی خوبی دارند

16:49

مثلا مدلی را قرار است rig کنیم اما توپولوژی اش غلط است و ناچاریم retopology کنیم

16:45
16:42

یکی از راه هایی که کمک می کند بهتر مدل سازی کنید، کار کردن روی حجم است 
و آرام آرام از روی کانسپت پیش روید

16:35
16:33

آنتراکت...

16:33

ابزار های جدیدی در maya اضافه شده که به دقت و جزییات کمک می کند

16:31

زیر بغل، کتف و دست نقاط مهم برای point کردن است

16:29
16:27

در نرم افزار مایا ریگ به 2 صورت انجام می شود
IK
FK

16:23

مرحله اول
مفصل گذاری
مرحله دوم 
اتصال بندی مفاصل 
مرحله سوم 
نحوه ی حرکت مفاصل

16:18

برای اینکه کاراکتر را بتوانیم انیمیت کنید باید آنرا ریگ کنید

16:13

بخش هایی از بدن کاراکتر مثل دهان و چشم ها که دو نیمه دارند 
بهتر است تعداد ورتکست ها برابر باشند 
که چشم ها به درستی بسته شود

16:11
16:07

سوژه تعداد ورتِکس های زیادی باید داشته باشیم که جزییات بیشتری به ما بدهد

16:02

برای آن که تکستچر ها را به درستی مورد استفاده قرار دهیم از فرمتهای مخصوص به خودش استفاده می کنیم

15:56

نکته : اگر به صورت 32 بیت خروجی بگیرید سنگین می شود و خیلی کار کردن با آن سخت می شود 
فایل ها را با فرمت EXR خروجی بگیرید

15:52

برای object هایی مانند کاراکتر باید توپولوژی اش را دستی تغییر دهیم.

15:49

فایل را export می کنیم و project مان را می سازیم

15:45
15:39

فرض کنید می خواهیم مدل را در مایا ببریم و رندر بگیریم

15:34

اما در استفاده از نرم افزار z brush  مدل را شبیه مجسمه می سازند و اصطلاحا retopology می کند

15:29

توپولوژی در استفاده از نرم افزاری مثل مایا از ابتدا باید رعایت شود

15:25

سعی کنید نحوه ی قرار گیری بر اساس شکل حرکت عضلات باشد 
مثلا دور چشم می بایست گرد باشد تا کاراکتر با حرکت به مشکل نخورد

15:19
15:18

فراز صیادی اسکویی طراحی خود را آغاز کرد

15:04

ورکشاپ روند تولید کاراکتر برای انیمیشن سه بعدی با فراز صیادی اسکویی شروع شد


14:25

ورکشاپ طراحی پوستر با تکنیک تایپوگرافی و Hand Writing به پایان رسید

14:24

جمع بندی :
هر چند برف روز دوم ورک شاپ های اینورس را سفید کرد اما حضور پر شور علاقه مندان باعث برگزاری خوب این کارگاه شد .

حامد حکیمی مدرس این ورک شاپ با تاکید بر آموزش خوشنویسی برای بهتر شدن تکنیک های مورد استفاده توسط طراحان گرافیک علاقه مندان را تایپوگرافی و Hand Writing به گذراندن دوره های خوشنویسی دعوت کرد.
طراحان باید بتوانند نوشتار و عکس را به خوبی در کنار هم تلفیق کنند برای این مهم یکی از بهترین روش ها دیدن آثار طراحان دیگر و تمرین است . 
استفاده از متریال هایی که خوشنویسان و کاتبان در دسترس دارند همچون قلم ، جوهر و فونت های نستعلیق ، ثلث  و ... کمک می کند تا شما یک گرافیست خوب در حوزه ی تایپوگرافی دستی شوید.

تغییر فونت های موجود و طراحی فونت یکی از جسورانه ترین کارهای یک طراح فونت است .

من دوست داشتم تجربه ی خود در طراحی یک پوستر را برای شما به اشتراک بگذارم این یک ورک شاپ نیست تنها انتقال و اشتراک تجربه است 
و در پایان 

خوشنویس نشوید گرافیست شوید

13:50
13:48

حامد حکیمی :
یکشنبه ، پنج شنبه و جمعه ها در مدرسه اینورس پاسخگوی سوالات شما هستم.

13:43
13:41

رفع اشکال و پرسش و پاسخ هنرجویان در پایان ورک شاپ

13:39

سعی کنید نمونه کار زیاد ببینید، آموزش خوشنویسی می تواند به شما فضای خلاقی بدهد .

13:37

شش ماه زمان بگذارید تا دوره ی عالی خوشنویسی را یاد بگیرید 
نه برای خوش نویس شدن بلکه برای گرافیست شدن

13:34

دوست داشتم پروسه ای که کار کردم را با شما شریک شوم و تجربه ای را با هم به اشتراک بگذاریم .

13:30

ورکشاپ حامد حکیمی رو به پایان است...

13:28

مطمئن باشید در پوستر های بعدی مدرسه اينورس از تلفیق خط چینی هم استفاده می کنیم.

13:26

از یکی از طرح های مشابه استاد قباد شیوا که پیشتر در دوسالانه ی طراحان گرافیک استفاده کرده بود، در پوسترمان استفاده می کنیم.

13:20
13:16

حسن قادر ؛ استاد دانشگاه و مولف در حوزه ی طراحی حروف
مهمان ورک شاپ طراحی پوستر با تکنیک تایپوگرافی و handwriting

13:05
13:00

حامد حکیمی :
کمی pattern و الگوهای ایرانی می گذارم تا در پوستر، هنر ایران را یادآور شود

12:54
12:53

کار بر پوستر هفت نگاه توسط حامد حکیمی و سکوتی که حاضران را فراگرفته است

12:51

استفاده کردن یا نکردن از فونت ها یا تغییر قاعده مندی فونت ها قانون نیست و یک استفاده ی کاملا شخصی است .

12:46
12:40

نمایشگاه هفت نگاه 
در فرهنگسرای نیاوران 
خوشنویسی تیتر اصلی نمایشگاه با قلم و جوهر راپید به صورت دستی -  hand writing

12:39
12:33

همه ی طراحان گرافیک ایران یک هارد تایید نشده از سوی مشتریانشان دارند .

12:28

خیلی مهم است گرافیست بداند مشتری اش چه می خواهد اما این تنها در کلام راحت است .

12:17

با فضای نوشتار و گرافیک دستی می توان به گرافیک امروزی رسید 
گرافیک دستی متاسفانه این روزها از بین رفته است.

12:10

اگر به انجمن خوشنویسان نمی رفتم گرافیست نمی شدم 
وقتی شروع کردم به نگارش نستعلیق و وقتی می گفتند عروس خط هاست متوجه نمی شدم 
اما الان در کار طراحی واقعا من را متحول کرد

11:57
11:57

با تشکر از شرکت کاله که در این چهار ورکشاپ اسپانسر پذیرایی ما بودند.

11:55
11:51

آنتراکت ...

11:48

تایپوگرافی روشی است که از تایپ بهره می گیرید
تایپ از الف تا ی و در انگلیسی از a تا z همه در خدمت طراح هستند

11:43

آیا شما وقتی با فونتی رو به رو می شوید دوست دارید فونت ها را تغییر دهید یا در طراحی شان دست ببرید ؟

این به معنی ضعف فونت ها نیست بلکه بدین معناست که طراح می خواهد به آنچه از نظر بصری خوب است برسد.

11:37
11:36

طراح گرافیک باید بداند دقیقا چه می خواهد تا بتواند آن را به خوبی اجرا کند

11:29

هیچ وقت اتود های بد را به مشتری ندهید 
چرا که اتود های بدتان را ممکن است سفارش دهنده دوست داشته باشد و همان را چاپ کند یا انتخاب کند .

11:23

برایم مهم بود به نستعلیق واقعی نزدیک نشود
و فضای فانتزی کار حفظ شود 
خوشنویسی روی مقوای مات انجام دادم ، با دستمال خیس از رویش برداشتم و از فضای کامپیوتر استفاده نکردم

11:21

پوستر بعدی که طراحی کردم 
پوستر برای نمایشگاه " حموم "

11:21
11:21

خب کمی با هم کار می بینیم :

11:09

اتفاقی که دارم به این hand writing اضافه می کنم خط و خطوطی فرمیک است که بار خوشنویسی را از پوستر کم کنم.

11:08
11:07

چیزی که می نویسم هیچ اصول و قواعدی نداد و اتفاق بدون قانون خاصی است 
تیتر پوستر را به شکل hand writing می نویسم و در کامپیوتر طراحی می کنم .

11:05
11:04

هنر ایران و چین / نمایشگاه هفت نگاه 
تیتر پوستری است که با هم طراحی می کنیم .

11:03
11:03

امروز با هم پوستری برای نمایشگاه هفت نگاه در فرهنگسرای نیاوران طراحی می کنیم.

10:59

ما در ایران در فونت تیتر فقیر ایم 
فرهنگ ایرانی دوست دارد از یک اتفاق در شکل های مختلف استفاده کند و این می تواند افت استفاده از فونت شود .

10:58

تایپ نوشتاری 
تایپ خوشنویسی 
و hand writing 
موضوعات مورد بحث ما هستند

10:55

انجمن خوشنویسان نروید برای آنکه خوشنویس شوید 
بروید برای آنکه کار گرافیکی تان قوی تر شوید

10:50

طراحی فونت فارسی اتفاق خوبی است 
که این سالها در ایران رخ داده است 
و طراحان می توانند به صورت آوانگارد و پیشرو و مدرن از این ها استفاده کنند

10:49
10:48

استفاده از متریال های خوشنویسی و کاتبان و خطاطان
میرعماد و میرزا غلامرزا منابع موثقی است که طراح گرافیست از آن می تواند استفاده کند.

10:45

اولین مساله 
یک گرافیست از تایپ های موجود در طراحی گرافیک استفاده می کند .
کوفی ثلث ریحان و ... فونت های فارسی است که همه در دسترس داریم و از آنها هم استفاده کنیم

10:40

یک طراح گرافیک نمی داند نوشتارش را در کنار عکس چگونه ترکیب کند

10:38
10:36

حکیمی 
من خیلی سختی کشیدم که در این جریانات قرار بگیرم .

10:35

استقبال بی نظیر از ورک شاپ " طراحی پوستر با تکنیک تایپوگرافی و Hand Writing "

10:35
10:19
10:15
10:06

برف روز دوم ورک شاپ های اینورس را سفید پوش کرد


18:47

ایده ی کلی شما چیست ؟

ورکشاپ شهرام سیف هاشمی به پایان رسید...

18:47
18:46
18:46

جمع بندی :

آنچه کار خلاق می بایست شامل جلب توجه ، ایجاد سوال و پاسخ به سوالات باشد .
با این تعریف انچه امروزه به آن کپی می گوییم شباهت است چرا که با استفاده از پیام ها و مفهوم های متفاوت ولی گاهی تکنیک های یکسان به دو نتیجه ی شبیه به هم می رسیم . 
در حقیقت زنجیر پیام ، موضوع ، ایده ی کلی و ایده و تلفیقش با تکنیک نباید فراموش شود.

در جلسات ایده پردازی به کپی فکر نکنید بلکه به مفاهیم و پیام ها فکر کنید

18:46

مازیار تهرانی 
مدیر دپارتمان گرافیک مجموعه مکتب تهران 
گرافیست

18:46
18:21

داریم به پایان ورکشاپ نزدیک می شیم...

18:12

شوخی کردن با عبارت های مهم 
مثلا روی استیکر جملاتی از آدم های بزرگ و بنویسیم، ولی جمله ی مثلا انیشتن رو برای آلبر کامو بنویسید 
با ایده ی آن که ادمی که استیکر نداره می تونه اشتباه کنه

17:45
17:44

جلسه ی پرسش و پاسخ در مورد آگهی هایی که تاکنون دیدیم

17:42

در جلسه ی ایده پردازی تعداد زیادی ایده کلی مطرح می شود که این اتفاق بسیار خوبی است .

17:42
17:38

تبلیغات هنر نیست 
تبلیغات را نباید به شکل هنر پرزنت کرد

17:36

post it 
باعث می شود ارتباط ها قطع نشود و آدم ها برای هم یادداشت بگذارند .

17:33

مربع بودن Post it یک نظم را یادآور می شود

17:33
17:29
17:20

تکنیک موقعیت :
موقعیت را جلو چشم مخاطب بیاوریم

17:18

داستان بسازیم 
مقایسه کنیم 
و نشان دهیم اگر Post it را بزنیم و اگر نزنیم چه اتفاقی می افتد

17:17

ایده :
نشان دهیم اگر فراموش کنیم چیزی رو چقدر ممکنه به زحمت بیافتیم

17:16

تکنیک :
از زاویه ی دید متفاوت نگاه کنیم 
از زاویه دید مخاطب

17:15

دیزاینر ها در جلسات ایده پردازی کمتر صحبت می کنند و بیشتر تصویر می کشند . 
در جلسات باید صحبت کنید

17:15
17:09

پیام : post it می تونه یادآور موارد مهم زندگی تون باشه
موضوع : یاداوری 
ایده کلی : حضور ادم فراموشکار را در موقعیت هایی که فراموش می کند یاداوری کنید 
ایده : اتفاق را در برگه ی post it نشان می دهد و مخاطب را از ان اتفاق جدا می کند . 
در محیط زرد رنگ پدر را نشان می دهد ولی پدر در آن موقعیت نیست و آن موقعیت زرد رنگ شده است .

17:08

در ایده پردازی
شعار ننویسید و تصویر نکشید

17:08
17:07
17:06

جلسه ی brain storm در خصوص ایده پردازی در اتاق فکر خلاقیت شرکت post it در خصوص ایده پردازی و تشخیص ایده ایده کلی موضوع پیام و تکنیک

17:03
17:03

شروع ایده پردازی شرکت کنندگان ...

16:57
16:55

در سه ایده ی بانک دعوا بر سر کپی اتفاق افتاد

16:52

وقتی رسانه را وسیله در نظر بگیریم می توانیم موفق تر باشیم،اگر مردم مخاطب ما هستند به کپی بودن فکر نمی کنند

16:50

تصویر ها شبیه هستند اما پیام ها متفاوت است

16:49

در دو جای دنیا ادم ها شبیه هم فکر می کنند 
تاکید میکنم شبیه اند !

16:47
16:46

دو تبلیغ مشابه 
1 تصادف می کنید اما من کاور می کنم / بیمه ی دو طرف 
2. تصادف می کنید اما من نمی ذارم / ترمز با کیفیت خودرو

16:39

یک جمله ی بلند تبلیغاتی را می توان با یک تصویر نشان داد

16:37

ناچاریم بعضی وقت ها از یک مسیر یکسان برای رساندن پیام پیش رویم 
اما این دو هرگز کپی نیستند بلکه ایده ی مشابه اند

16:32

برگشتیم...

16:22
16:22

زمان آنتراکت فرا رسید

16:19
16:18

اگر ما مسیر خلاق را به درستی درک کنیم ، وقتی آثار مشابه می بینیم به جای استفاده از کپی از مشابه استفاده می کنیم 
حال بررسی می کنیم ، که کدام ایده در تبلیغ تاثیر گذار تر است .

16:13

دلیل اینکه در شرکت های خدماتی مثل بیمه در ایران به طراحان توجه نمی کنند، چرا که خلاقیت ما کم بوده است و ایده پردازی به عبارتی نمی کنیم .

16:12

اگر تکنیک را بدانیم می توانیم به راحتی به تغییر کاربری محصول برسیم

16:11
16:11

مثلا در تبلیغ یک شرکت بیمه ی برزیلی به جای توجه به خدمات کلیشه ای ، ابن بار توجه به این مورد کرده ممکن است اغلب تصادفات بر اثر اتفاقات غیر مطرقبه است .

16:03

آگهی های چاپی را تعریف کردن کمی سخت است 
وقتی یک فریم ثابت را تعریف می کنید باید طوری ایده را تعریف کنید که فرد شنونده آگهی را تصور کند

16:03

ایده یعنی تعریف دقیق مسیری که آگهی را شرح می دهد .

16:02
16:02

ایده کلی :
جای ایده ی کلی در اکثر جلسات ایده پردازی خالی است.

راهی است که ایده های بسیاری از ان بیرون می آید 
و چون ما آن را نمی شناسیم هر کسی در جلسه ی ایده پردازی می خواهد به هر ترتیبی که شده ایده پردازی کند 

ایده پردازی برگرفته از مفهوم است.

15:56

مفهوم :
آنچه تبلیغ حول آن می گردد

15:56

پیام  massage :
آنچه مخاطب دریافت می کند

15:56

موضوع اگهی ها و فعالیت های ارتباطی را کشف کنید 
نام برند در کشف موضوع به ما کمک می کند

15:53
15:49

موضوع  subject :

وقتی موضوع را اشتباه درک کنید پیام را اشتباه نقد می کنید و مسیر به غلط پیش می رود .

15:49

مسیر رسیدن به رسیدن کار خلاق استراتژی خلاقیت است : 

موضوع چیست 
پیام چیست 
مفهوم چیست 
ایده چیست 
ایده ی کلی چیست 
تکنیک چیست

15:41
15:30

مرسدس بنز برای تولد 125 سالگی اش 
تصویر مغز طراحی می کند 
دارویی برای تبلیغ ترمیم مغز از عکس مغز استفاده می کند 
2 مفهوم متفاوت با یک تصویر مشترک

15:28

بهتره اَنگ کپی را بی دلیل به اگهی ها نزنیم 
و  به محض انکه تصویری را برای مشتری ارایه می کنیم می گوید کار در امده اما انگار آن را جایی دیده ام
بهتره بیشتر از انکه به واژه ی کپی رجوع کنیم به این فکر کنیم آیا تحلیل ما از آگهی درست است یا خیر

15:24
15:17

سیف هاشمی: 
دوست دارم این جلسه یک طرفه نباشه و اطلاعاتمان یکی باشد، به تحلیل و نه تفسیر مباحث بپردازیم

15:13
14:53

ورکشاپ "ماجرای آگهی های کپی یا مشابه" با حضور شهرام سیف هاشمی شروع شد


14:37

ورکشاپ صادق لشگری به پایان رسید
دقایقی دیگر منتظر ورکشاپ شهرام سیف‌هاشمی باشید

14:37
14:29
14:24

برای درک بیشتر موسیقی کلام در ارتباطات می بایست ابتدا مفاهیم فیزیکی موج ، صوت ،  زیرایی صدا ؛ طعم و رنگ صدا ، ریتم و .... را به طور مختصر بدانیم .
آشنایی با مفاهیم مهمی همچون ریتم، زیرایی، رنگ صدا، اگاهی بر جایگاه واج در بیان عبارات، نقطه مضراب، لبخند درونی، میمیک های صورت و زبان و دهان و ... باعث وضوح کلام و شیوایی گفتار شده و در نتیجه به مکالمه ای تاثیر گذار ختم می شود .
مشرف بودن به ضعف تنفس دیافراگمی و رفع چالش های تنفس انعطافی و سرعتی منجر به کاهش استرس، افزایش تسلط بر ادای کلامات و تمرکز می شود.
در نهایت در بیان و گفتار هر آنچه مباحث اکادمیک محسوب می شود را می بایست آموخت
قدرت بیان را افزایش دهید . 
به عبارتی با دلتان حرف بزنید...

14:04

افرادی هستند که اینقدر بر صدا مشرف هستند که حتی دستگاه دروغگوسنج نیز نمی تواند لرزش صدایشان را تشخیص دهد .

14:02

حسین پناهی نه خوش صداست و نه اصولی است بلکه تنها با دلش صحبت می کند 
با دلتان حرف بزنید

13:54

اکثر گوینده ها از صدای بم استفاده می کنند
صدای بم تاثیر گذار تر است از لحاظ احساسی

13:49

رنگ صدا چیست ؟ 
_ شخصیت صدا
وقتی شما به صدایی گوش می دهید کلیت اتفاقی که در درون شنونده می افتد رنگ صدای شماست

13:45
13:44

چه می شود که صدا تو دماغی می شود ؟ 
هوا به جای جا به جایی از طریق دهان از بیرون وارد می شود و این باعث می شود افراد تو دماغی صحبت کنند که باعث می شود که کلام گوینده خسته کننده شود .

13:41
13:37

چشم هایتان را ببندید 
اهنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید 
اهنگ را با واج " م " بخوانید 
چرا " م " چون کمترین فشار را به حنجره وارد می کند

13:29
13:24

میمیک

میمیک صورت 
میمیک زبان 
میمیک دهان 
لبخند درونی  
زاویه سر و گردن

13:19

یکی از تمرینات بیان : 
نَ – نِ –  نُ – نا - نی – نو

13:10

برای انکه بتوانیم نفس کم نیاوریم و واژه‌ها را به موقع ادا کنیم، باید ریتم و تمپوی کلام را تنظیم کنیم

13:08
13:03

گاهی اوقات لوس صحبت کردن با لطیف صحبت کردن و ارام صحبت کردن اشتباه گرفته می شود

13:01
13:00

انسان یک ساز بادی است 
چرا که با هوا صحبت می کنیم ؛ 
باید
دیافراگممان را قوی کنیم

12:57

شرکت‌کنندگان به سالن برگشتند

12:53
12:50
12:46

پذیرایی و  آنتراکت ده دقیقه ای

12:42
12:38

دو نوع تنفس داریم 

تنفس دیافراگمی 
تنفس شکمی

12:26
12:23

لشگری 
خیلی از مطالبی که می خوام امروز بگم را به صورت عملی تر و با حضور خودتون اجرایی کنیم

12:23

لشگری بر روی صحنه رفت

11:58
11:51

در اصلاحات عامیانه البته بالا و پایین بودن صدا به غلط با قدرت کلام اشتباه گرفته می شود .

11:51

امواج صوت؛  امواج زلزله؛  امواج اب از انواع امواج مکانیکی هستند

11:50

هادی رحمانی : 
مقدمه ای بر فیزیک صوت و تئوری موسیقی کلید واژه های مبحث خواهد بود

11:28
11:24

صادق لشگری :
ضمن خوش امد گویی به حضار چنین گفت ؛ 
برای درک بهتر مفاهیم این ورک شاپ بهتره با تئوری موسیقی اشنا شویم 
مطالب پیش نیاز این ورک شاپ را توسط هادی رحمانی ارایه می شود

11:22
11:13

علیرضا اردوبادی موسس مدرسه اینورس در آغاز با پیامی تصویری گفت :
انچه اینورس را زنده نگاه داشت در حقیقت ایمان و باور بود

11:12
11:00

آغاز با ویدیویی از انچه " اینورس "  را به اینجا رساند


17:22
17:21

پایان ورکشاپ "لذت استاپ موشن

16:33
16:32

کار عملی شرکت کنندگان ورکشاپ "لذت استاپ موشن"

16:10
16:09

عقیل حسینیان: استاپ موشن به تمامی اجسام ساکن و بی جان، هویت و زندگی می بخشد و از آن یک کاراکتر می سازد.

14:35
14:35

شروع ورکشاپ "لذت استاپ موشن" با عقیل حسینیان
ارائه دهنده ورکشاپ هم اکنون دوازده قانون انیمیشن را برای شرکت کنندگان شرح میدهد.


14:34
14:34

پایان ورکشاپ "یک صبحانه حرفه ای"

13:49
13:49

علیرضا اردوبادی: خودت را بشناس > تجربه کار داوطلبانه برخلاف تصور عموم مردم که سواستفاده محسوب می شود، برای افراد تازه کار بی نظیر خواهد بود

12:31
12:31

علیرضا اردوبادی: خودت را بشناس > شغلت را با توجه به علاقه ات انتخاب کن > رزومه خودت را بنویس

11:00
11:00

علیرضا اردوبادی: تمام موفقیت ما در گرو حال خوب دیگران است. باید سعی کنیم که حال یکدیگر را خوب کنیم.

10:42

علیرضا اردوبادی: هر انسانی ارزش هایی دارد که به هیچ عنوان آنها را زیر پا نمی گذارد، از درون همین ارزش ها امروز به شناختی از خود خواهیم رسید.

10:41
10:40

ورکشاپ "یک صبحانه حرفه ای" با علیرضا اردوبادی آغاز شد.

09:34
09:34

هم اکنون در مدرسه اینورس / یک صبحانه حرفه ای شروع شد..


17:06
17:06

پایان ورکشاپ "روند طراحی کانسپت فضا و شخصیت در یک فیلم هالیوودی"

17:05
17:05

سهیل دانش اشراقی: بر اساس پروژه باید بتوان گرافیک کار را تغییر داد و این از توانایی های یک Concept Artist است

16:26
16:26

سهیل دانش اشراقی: هرچقدر خلاقیت و توانایی طراحی فوق العاده داشته باشید، برای Real کار کردن نیاز به جست وجو و تحقیق خواهید داشت. درغیر اینصورت کانسپت کارتونی خواهد شد.

14:12
14:05

ورکشاپ "روند طراحی کانسپت فضا و شخصیت در یک فیلم هالیوودی" آغاز شد...


13:48
13:48

پایان ورکشاپ "در مسیر موفقیت شغلی وPersonal Branding"

12:48
12:47

کار گروهی شرکت کنندگان ورکشاپ

12:40
12:40

سینا فرهمند: رهبری می تواند علاوه بر موفقیت عظمتی پایدار خلق کند که علاوه بر عظم حرفه ای فروتن نیز باشد.

11:13
11:12

سینا فرهمند: بهتر است به جای مطرح کردن و انرژی گذاشتن روی چندین مهارت، فقط روی "بهترین" مهارت خود متمرکز باشید تا بتوانید وجه تمایز خود را درست نشان دهید.

10:48
10:47

سینا فرهمند: گاهی ما بدون اینکه از محصول یا خدمت یک برند استفاده کنیم، نسبت به آن شناخت پیدا می کنیم. این برند ها گاها از تمام کانال های ارتباطی برای ایجاد احساس و تصویر مورد نظرشان در ذهن مخاطب استفاده می کنند.

10:01
10:00

ورکشاپ آقای سینا فرهمند شروع شد...