کلاس‌های مدرسه اینورس از تیرماه در محل جدید آموزشگاه، در محدوده تجریش برگزار خواهد شد. محل جدید علاوه بر دسترسی راحت‌تر (ماشین شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی)، مکان مناسب‌تری جهت استراحت دانشجویان داشته و در محلی با ترافیک کمتر خواهد بود.
Zbrush پیشرفته
این دوره به آموزه‌هایی از مجسمه‌سازی دیجیتال می‌پردازد که دانشجو بتواند: 1- تناسبات، استخوان‌بندی و ماهیچه‌های بدن انسان را بخوبی بشناسد با Dynamic بدن انسان آشنا شود
13
جلسه
تعداد جلسات
1
روز
تعداد جلسات در هفته
3
ساعت
مدت زمان هر جلسه
39
ساعت
مجموع ساعات دوره

  • درباره دوره 

نرم‌افزار نام برده نرم‌افزاری برای حجاری و فرم‌دهی بر روی انواع متریال است که در آن امکان مدلسازی مشابه شرایط مجسمه‌سازی واقعی برای کاربر فراهم می‌شود. از امکانات قابل توجه این نرم‌افزار قدرتمند، ساخت مدل‌های با رزولوشن بسیار بالا است که حاصل قرارگیری امکان ساخت مدل با بیش از 40 میلیون Polygons است. این نرم‌افزار بیش از هر چیز در صنعت فیلم‌سازی، بازی‌سازی، انیمیشن و ... کاربرد دارد. 

 

تیترهای کلی عبارتند از :

آشنایی با تناسبات / آشنایی با استخوان‌بندی / آشنایی با فرم و ماهیچه‌های بالاتنه / آشنایی با فرم و ماهیچه دست‌ها / آشنایی با فرم و ماهیچه پا‌ها / نقش وزن در فیگور / بررسی خطا‌ها و اشتباهات هنرمندان و ...

 

  • تیپ کلاس درسی

در این دوره از دانشجو درخواست می‌شود که در برخی از جلسات کنفرانس ارائه دهد.

 

  • خروجی دوره

در پایان این دوره ، دانشجو در زمینه آناتومی بدن، اتصال ماهیچه‌ها، جنسیت‌ها و داینامیک بدن مهارت کسب کرده و می تواند بدن انسان را در فیگور‌های مختلف اسکالپت کند.

 

  • مخاطبین این دوره

دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه ها ، فارغ التحصیلان رشته های گرافیک ، نقاشی ، عکاسی ، علاقه مندان به عکاسی ، هنرجویان هنرستانها و طراحان در شرکت های تبلیغاتی و ... مخاطبین این دوره خواهند بود.

نمونه کاری برای این درس یافت نشد
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
هیچ نظری درج نشده است
هیچ سوالی مربوط به این درس وجود ندارد