Digital Painting در کاراکتر و کانسپت انیمیشن
این دوره به آموزه‌هایی از Digital Painting می‌پردازد که دانشجو پس از اتمام دوره: 1- مفهوم کاراکتر و دیزاین را به خوبی بشناسد 2- در مرحله Pre-Production بر روی طراحی شخصیت تمرکز پیدا کند 3- با مفهوم کانسپت انیمیشن و Visual Development به خوبی آشنا شود 4- توانایی ارائه محصول نهایی به بهترین شکل را پیدا کند
16
جلسه
تعداد جلسات
1
روز
تعداد جلسات در هفته
3
ساعت
مدت زمان هر جلسه
48
ساعت
مجموع ساعات دوره

این دوره با مقدمه‌ای از آشنایی هنرجویان با مفهوم دیزاین و کاراکتر آغاز شده و در نهایت به ارائه فاینال فریم (کانسپت نهایی انیمیشن) ختم می‌شود.

 

تیترهای کلی عبارتند از:
خلق شخصیت برای تولید یک انیمیشن / تولید محصول برای دپارتمان‌های مختلف یک استودیو انیمیشن‌سازی / آشنایی با مفهوم کانسپت / خلق موقعیت برای کاراکتر / داستان پردازی / استفاده از Golden pose در فریم فاینال / نورپردازی در شرایط مختلف جغرافیایی / ارائه یک شات از انیمیشن و...

 

  • خروجی دوره:

دانشجویان پس از پایان دوره در دو مبحث می بایست اطلاعات و توانایی های لازم را به دست آورده باشند:
1- طراحی شخصیت به صورت پروسه منظم و Step by Step
2- کاربرد کاراکتر در کانسپت نهایی و خلق داستان برای Final Frame

 

هنرجو در طول دوره با میزان ظرفیت و فرصت‌های موجود برای بهبود‌بخشیدن کاراکتر آشنا شده و در کلاس از موضوعات مورد بحث ایجاد شده درباره  Golden Framesانیمیشن‌های روز دنیا اطلاعات بسیاری بدست خواهد آورد.

 

خروجی دوره یکی از مهمترین عناصر مرحله پیش‌تولید برای کارگردان‌ها، استودیوهای انیمیشن و حتی فعالان صنعت Game است. هنرجو در این دوره خلق فریمی بسیار نزدیک به خروجی کل اثر را خواهد آموخت که خود اتفاق مهمی در  پیش‌تولید یک انیمیشن محسوب می‌شود.

 

 

نمونه کاری برای این درس یافت نشد
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
هیچ نظری درج نشده است
هیچ سوالی مربوط به این درس وجود ندارد